Prečo vznikla online objednavka?

Šetrí Váš čas a uľahčuje vzájomnú obchodnú komunikáciu bez potreby návštevy pobočky. Zároveň Vám poskytuje prehľad o realizovaných transakciách a o ich štádiu. Rovnako šetrí Vaše náklady spojené so štandardným vybavovaním objednávok, ako je napríklad poštovné, spotrebný materiál a podobne.

Pre koho je určená?

Služba ONLINE OBJEDNÁVKA je určená pre našich zmluvných veľkoodberateľov. Podmienkou registrácie v systéme online objednávania je odberateľská zmluva, na základe ktorej Vám bude služba na požiadanie sprístupnená. Kontaktujte, prosím obchodného zástupcu, s ktorým komunikujete. Radi Vám poskytnú všetky detaily ohľadom zmluvy a registrácie (kontaktné údaje na nájdete v menu KONTAKTY).

Ste zmluvný odberateľ?

Vyplňte formulár a my Vám vytvoríme konto. Po vytvorení Vás informujeme emailom a zašleme Vám prihlasovacie údaje.